دانش اموز بسيجي شهيد محمد حسن وكيل زاده
دانش اموز بسيجي شهيد محمد حسن وكيل زاده
شهید محمدعلی وکیل زاده نام پدر : محمد تاریخ تولد: 1345 تاریخ شهادت : محل شهادت: جبهه جنوب سن:18 سال بسم الله الرحمن الرحیم بنام الله پاسدار حرمت خون شهیدان هم اکنون وصیت نامه خود را شروع می کنم. اِن کانَ دینُ مُحَمَّدٍ لا یَستَقِم الّا بِقَتلی فَیاسُیُوفَ خُزینی اگر دین محمد پایدار نمی ماند مگر به قتل من، پس ای شمشیمرها مرا در برگیرید. امام حسین (ع) فَتَمَنَّوُالمَوتَ اِن کُنتُم صادِقین جویای مرگ باشید اگر از راستگویانید. بنام الله در هم کوبنده ستمگران و با درود به رهبر کبیر انقلاب اسلامی که از خداوند متعال می خواهم از عمر ما بکاهد و برعمر امام امت بیفزاید و با درود فراوان بر شهیدان صدر اسلام و با درود و سلام بر شهیدان گلگلون کفن کربلای ایران و با درود و سلام بر رزمندگان کفر ستیز اسلام در جبهه حق و با سلام و دورد بر شما ای پدر بزرگوارم و ای مادر مهربانم وخواهران و برادران گرامی و ارجمدنم. ما در عصری زندگی می کنیم که ظلم سراسر جهان را فراگرفته است . ما باید خون بدهیم آنقدر کشته بدهیم تا اسلام عزیز با ظهور حضرت مهدی (عج) پیروز شود و عدل الهی در سایه توحید بر قرار گردد و این انقلاب ما با انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) متصل گردد. ما در زمانی زندگی می کنیم که متجاوز وارد کشور و خاک عزیزمان شده است. باید نبرد کرد با آنها و با سلاح ایمان جلو آنها بایستیم تا جان در بدن داریم وخون در رگ های ماست تا آخرین قطره خونمان با کفر بجنگیم و ایران را گورستان بعثیان نمائیم و براستی که حق پیروز است . ای پدر ارجمندم در راه خد اسماعیل های خود را آماده کن مبادا اگر فرزندت در راه الله حرکت کند و کشته شود غمی بر چهره ات بنشیند . شاد باش و بدان که شهادت یکی از اعضای خانواده باعث سربلندی و عزت و شرف خانواده برای اسلام است و ای پدر عزیزم من خدمتی نتوانستنم برای شما بکنم و از شما درخواست می کنم که مرا حلال کنید و با استقامت صبر و شکیبایی از انقلاب اسلامی دفاع کنید . ای مادرم امیدوارم سلام مرا بپذیری چندان ناراحت نباش که خدا صبر می دهد نمی گویم گریه نکن اما گریه ات طوری نباشد که دشمن را شاد کند و از شما خواهران عزیزم می خواهم که همچون زینب (س) باشید و با حفظ حجاب و نجابت و عفت خود او را خوشنود نمائید . و ای برادرانم، از شما می خواهم که راه شهیدان را ادامه دهید و در خط امام باشید و همیشه و در همه جا از امام امت دفاع کنید و او را یاری نمائید. و از برادر کوچکم می خواهم که به درس خودش ادامه بدهد تا بتواند خدمتی برای اسلام بکند و راه الله و راه شهیدان را ادامه دهد انشاا... من به عنوان یک برادر کوچکتر از مردم غیور و شهید پرورمی خواهم که مبادا امام امت این قلب و این *** خدا را تنها بگذارید و مبادا باعث ناراحتی او شوید و وحدت را حفظ کنید و با شرکت در نماز دشمن شکن جمعه که بزرگترین سلاح ماست مشت محکمی بر دهان ابر قدرت های جهان خوار بزنید و ای امت شهید پرور در هر کجا هستید از روحانیت مبارز دفاع کنید تا اسلام پا برجا بماند و این انقلاب را بتوانند به کشورهای دیگر صادر نمایند و همیشه امام را دعا کنید. پرودگارا ما را ببخش و ما را جزء سربازان خودت قرار ده . شهادت فخر اولیاء خدا بوده است و فخر ما. ملتی که شهادت برای او سعادت است پیروز است . درپایان از خداوند بزرگ و امید مستضعفان جهان می خواهم که رهبر انقلاب اسلامی ایران، امام خمینی (ره) را طول عمر و سلامتی عنایت بفرماید تا این انقلاب ما را به پیروزی نهایی برساند و خدایا این انقلاب ما را به انقلاب حضرت مهدی (عج) متصل بگردان . پروردگارا سعادت شهادت را نصیب ما بگردان . پروردگارا ما جز سپاهیان خودت قرار بده براستی که سپاه تو پیروز است . از همه اقوام و خویشان و دوستان می خواهم و در خواست می کنم که هر بدی از من دیده اند مرا ببخشند. ربَّنا اَفرِغ عَلینا صَبراً وَ ثَبِّت اَقدامَنا وَ نصُر نا عَلَی القَومِ الکافِرین در پایان چند تذکر به پدر و مادر و برادرانم: در تمام مراحل زندگی به یاد خدا باشید و از او یاری بجوئید و توکل به او کنید . کتاب های مذهبی همیشه بخوانید، از هیچ کس جز خدا نترسید . صبور باشید اگر موقع را مناسب دیدید لازم و واجب است که در جهاد شرکت کنید . خطاب به مادرم : مادر عزیزم تو را خیلی دوست دارم. تو که همیشه در فکر چاره ای برای زندگی بهتر و تربیت عالی تر برای فرزندتان بودید. به یاد خدا باشید. قرآن را بخوانید و معنی آن را بجوئید، خداوند یاریتان خواهد کرد . خطاب به برادران خودم می نویسم که مسئولیت سنگینی بر دوش شماست به خدا بیشتر متّکی باشید، هرگاه بزرگ شدید به جبهه بروید و دین حق را یاری کنید . برایتان آروزی موفقیت می کنم و به امید روزی که سراسر جهان پر از عدل و داد شود و مقدم حضرت مهدی (عج) گرامی بداریم به امید آن روز همچنین با ذکر کلامی از خودم: در ساعت چهار وشش دقیقه بعد از ظهر جمعه مورخه 18/5/1364 در سنگری در هور الهویزه می نویسم احساس می کنم که هنگام رسیدن به معشوقی است که دیرینه زمانی است برای وصال به او هر روز جان می دهم، احساس می کنم که هنگام رسیدن به برادر است. زمان وصلت با خدای خویش، هنگام دست دادن با علی وحسین علیه السلام. زمان خشنودی پیامبر عظیم الشأن، رسیدن به آنجا که عشق رساندن خود به او سالهاست که مرا رنج میداده و اینک شب وصال مخلوق با خالق یکتاست . والسلام علی من التبع الهدی

نظرات شما عزیزان:

سحربانو
ساعت15:44---9 دی 1393
سلام محمدرضا پناهي
خوبی؟
منو یادته؟
قبلا توی چت لوکس بلاگ صحبت کرده بودیم
چند روزه مشغول جمع آوری بهترین وبلاگهای لوکس بلاگ هستم از تو هم دعوت می کنم با تبادل لینک عضو گروه ما بشی..

محمدرضا پناهي بهم سر بزن منتظرتم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 29 بهمن 1398برچسب:, ] [ 15:33 ] [ محمدرضا1619 ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه